حضور الو سی ام اس در اینوتکس ۲۰۲۳

اینوتکــس در حالی یازدهمیــن دوره خود را تجربه می کند کــه اکنون تبدیل به بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشــور شــده اســت و هر ساله افتخار میزبانی بیــش از 40 هزار مخاطب از سراســر جهان بــه صورت حضوری و مجــازی را دارد. این نمایشگاه بزرگ ترین گردهمایی شرکتهاى نوپا و نوآور در منطقه جنوب غرب آسیا می باشــد توانمندسازی کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت هایشان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب جهت ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است.

موضوعات نمایشگاه
نمایشگاه اینوتکس در طول ادوار خود میزبان بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری وفناوری بوده است. در واقع ما در نمایشگاه اینوتکس محدودیتی را برای حوزه ی خاصی از فناوری و نوآوری قائل نیستیم بلکه با ایجاد محلی برای گردهمایی کارآفرینان و صاحب نظران حوزه های فناورانه به دنبال افزایش سینرژی حاصل از این شبکه سازی هستیم. رویکرد ما در هر سال، بررسی آخرین ترندهای نوآوری و فناوری در رویداد اینوتکس است که بنابر گزارشات علمی این ترندها در سال 2021 به سه دسته ی کلی 1-هوشمند سازی(Smart) 2-دیجیتال(Digital) 3-توسعه پایدار(Development Sustainable)

حضور الو سی ام اس در نمایشگاه
 امســال (اردیبهشت ۱۴۰۲) الو سی ام اس در نمایشــگاه اینوتکــس حضــور دارد . الو سی ام اس در اوایل سال ۱۴۰۱ فعالیت خود را اغاز کرد. الو سی ام اس با فعالیت در زمینه های سایت ساز , طراحی وب سایت های اشتراک گذاری ویدیو , سامانه پیامکی (الو اس ام اس) و کارت ویزیت هوشمند یکی از استارتاپ های موفق در این زمینه ها میباشد .

اصلی ترین محصول الو سی ام اس سایت ساز اختصاصی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و بزرگ است . که شما بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی می توانید یک وب سایت اینترنتی ایجاد کرده و کسب و کار خود را راه اندازی و یا توسعه دهید . در دنیای امروز که تجارت ها در بستر اینترنت شکل حرفه ای گرفته است داشتن یک وب سایت زیبا و بهینه شده حکم یک مغازه واقعی در بهترین جای شهر را برای شما دارد ولی نه فقط برای مخاطبانی که در آن محل زندگی میکنند و یا مسیر آنها از آنجا میگذرد بلکه ویترین شما به تمامی کشور نمایش داده میشود.از دیگر محصولات الو سی ام اس میتوان به سامانه پیامکی و کارت های ویزیت هوشمند اشاره کرد .

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *