وبلاگ

طول عمر مشتری یا CLV

ارزش طول عمر مشتری یا CLV چیست و چطور می‌توان آن را محاسبه کرد؟

ارزش طول عمر مشتری یا متداولاً با مخفف CLV شناخته می‌شود. یک معیار است که نشان می‌دهد چه مقدار درآمد قابل انتظار از یک مشتری در طول مدت رابطه تجاری ب…

جزئیات بیشترارزش طول عمر مشتری یا CLV چیست و چطور می‌توان آن را محاسبه کرد؟
آشنایی با انواع روش‌های تعیین قیمت گذاری در الو سی ام اس

آشنایی با انواع روش‌های تعیین قیمت گذاری بر روی محصولات

قبل از ورود به بحث درباره انواع روش‌های قیمت‌ گذاری برای محصولات و خدمات، می‌خواهم شما را با مفهوم قیمت آشنا کنم. قیمت یکی از چهار عنصر اصلی بازاریاب…

جزئیات بیشترآشنایی با انواع روش‌های تعیین قیمت گذاری بر روی محصولات

افزایش فروش مغازه ها و فروشگاه‌ها با 10 راهکار موثر

دغدغه اصلی صاحبان هر کسب و کار، افزایش فروش و جلب مشتریان بیشتر است. مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به عنوان نمونه‌هایی از کسب و کارها، مستقیماً با مصرف‌کننده…

جزئیات بیشترافزایش فروش مغازه ها و فروشگاه‌ها با 10 راهکار موثر