وبلاگ

بازاریابی بازگشتی یا ریتنشن مارکتینگ چیست؟

ریتنشن مارکتینگ یا بازاریابی بازگشتی استراتژی‌ها و فعالیت‌های بازاریابی را توصیف می‌کند که به منظور حفظ و تقویت وفاداری مشتریان فعلی و افزایش تعداد خ…

جزئیات بیشتربازاریابی بازگشتی یا ریتنشن مارکتینگ چیست؟

چرا گزارش کار مهم است و چه تأثیری بر دستیابی به اهداف سازمانی دارد؟

گزارش کار، یک خلاصه کوتاه و دقیق از فعالیت‌های یک کارمند در یک بازه زمانی مشخص است که به نحوی منظم و سازمان‌یافته تدوین می‌شود. این گزارش به منظور فه…

جزئیات بیشترچرا گزارش کار مهم است و چه تأثیری بر دستیابی به اهداف سازمانی دارد؟

چگونه می‌توانیم مشتریان جدید را به (کسب و کارها) جذب کنیم؟

همه کسب و کارها، از مغازه‌ها و فروشگاه‌ها گرفته تا شرکت‌ها و سازمان‌ها، همواره در تلاش برای جذب مشتریان جدید هستند. از روش‌های متعددی استفاده می‌کنند…

جزئیات بیشترچگونه می‌توانیم مشتریان جدید را به (کسب و کارها) جذب کنیم؟