دسترسی به اینترنت در الو سی ام اس

میزان نفوذ و دسترسی به اینترنت و اهمیت آن برای کسب و کارها

استفاده از اینترنت در حال حاضر به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در زندگی مردم و به خصوص در کسب و کارها شناخته شده است. با دسترسی به اینترنت، امکان دسترسی به اطلاعات و منابع مختلف، ارتباط با دیگر افراد و کسب و کارها، تبلیغات و بازاریابی، فروش و خرید آنلاین و بسیاری دیگر از فعالیت‌ها فراهم می‌شود.

دسترسی به اینترنت در الو سی ام اس

چند نفر در کل جهان از اینترنت استفاده می‌کنند؟

بر اساس آمار جدیدترین گزارش سازمان ملل متحد، بیش از ۴٫۷ میلیارد نفر در سراسر جهان از اینترنت استفاده می‌کنند. که حدود 60 درصد جمعیت جهان را تشکیل می‌دهد. این نشان می‌دهد که اینترنت به یکی از ابزارهای کلیدی و اساسی در زندگی مردم تبدیل شده است. و بسیاری از افراد در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

میزان دسترسی به اینترنت در جهان

بر اساس آمار جدیدترین گزارش سازمان ملل متحد، در سال 2021، حدود ۵٫۱ میلیارد نفر یا ۶۶ درصد جمعیت جهان دسترسی به اینترنت داشته‌اند. البته در برخی مناطق جهان، مثل آفریقا، نرخ دسترسی کمتر است. اما در سایر مناطق جهان، اینترنت به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی و اساسی در زندگی مردم شناخته شده است. و بسیاری از افراد در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.

تعداد کاربران اینترنتی تلفن همراه

بر اساس آمار جدیدترین گزارش سازمان ملل متحد، تعداد کاربران تلفن همراه در سراسر جهان به بیش از ۴٫۸ میلیارد نفر رسیده است. این نشان می‌دهد که تلفن همراه به عنوان یکی از دستگاه‌هایی که امکان دسترسی را به کاربران می‌دهد. در سراسر جهان شناخته شده و استفاده از آن در کنار اینترنت بسیار رایج شده است.

دسترسی به اینترنت در الو سی ام اس

متوسط زمانی که در اینترنت صرف می‌شود

متوسط زمان صرف شده توسط کاربران، بستگی به کشور و فعالیت‌های انجام شده دارد. برای مثال، در برخی کشورها مانند آمریکا، متوسط زمان صرف شده در اینترنت برای هر فرد حدود ۶ ساعت در روز است، در حالی که در برخی دیگر از کشورها کمتر است. اما به طور کلی، استفاده از اینترنت برای اطلاع‌رسانی، تفریح، کار و ارتباط با دیگران در سراسر جهان بسیار شایع است. و بسیاری از افراد زمان قابل توجهی را صرف می‌کنند.

آمار سایت‌های اینترنتی

آمار سایت‌ها متنوع است و هر سایت می‌تواند تعداد بازدیدکنندگان و کاربران فعال خود را داشته باشد. برای مثال، بر اساس آمار جدیدترین گزارش‌ها، گوگل به عنوان یکی از پر بازدیدترین سایت‌های جهان شناخته شده است. و تعداد زیادی از کاربران اینترنتی از این سایت برای جستجوی اطلاعات و محصولات مختلف استفاده می‌کنند. همچنین، فیسبوک و یوتیوب به عنوان دو سایت پر بازدید دیگر هم شناخته شده‌اند. که بسیاری از افراد در سراسر جهان از آنها برای ارتباط با دوستان و خانواده، مصاحبه با افراد مختلف و مشاهده ویدئوهای مختلف استفاده می‌کنند.

اینترنت و کسب و کارهای آنلاین

اینترنت به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند در کسب و کارهای آنلاین به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به رشد روزافزون تعداد کاربران اینترنت، بسیاری از کسب و کارها به سمت فعالیت‌های آنلاین سوق پیدا کرده‌اند. تا بتوانند به شکل بهتری با مشتریان خود در ارتباط باشند. و فروش خود را افزایش دهند و جذب مشتریان جدیدی کسب کنند. همچنین، با توجه به افزایش روزافزون تعداد کاربران اینترنت و افزایش روند خریدهای آنلاین، کسب و کارها رشد خوبی را تجربه کرده‌اند.

دسترسی به اینترنت در الو سی ام اس

ایران و کسب و کارهای اینترنتی

در ایران نیز، کسب و کارهای آنلاین رو به رشد هستند و بسیاری از کسب و کارها در آنلاین فعالیت می‌کنند. همچنین، با توجه به افزایش روزافزون تعداد کاربران و افزایش روند خریدهای آنلاین، کسب و کارهای اینترنتی در ایران نیز رشد خوبی را تجربه کرده‌اند. به عنوان مثال، بر اساس گزارش‌های جدید، در سال 2021، حجم خریدهای اینترنتی در ایران به بیش از ۱۷۰۰ تریلیون ریال رسیده است. که نشان دهنده رشد چشمگیری در این حوزه است. بنابراین، استفاده از اینترنت برای کسب و کارها در سراسر جهان و به خصوص در ایران، بسیار مهم و اساسی است. و در آینده نیز این نقش تنها به افزایش خواهد یافت.

آمارهایی از دیجی کالا

دیجی کالا یکی از بزرگترین سایت‌های خرید آنلاین در ایران است. و محصولات متنوعی از جمله لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم شخصی، کالاهای پوشاکی و … را به فروش می‌رساند. برخی از آمارهای مرتبط با دیجی کالا عبارتند از:

دیجی کالا بزرگ‌ترین سایت خرده‌فروشی ایرانی است. این سایت در انتهای سال 99 هم طبق روال یک فایل منتشر کرده و گزارشی از فعالیت‌های خودش را به مخاطبان ارائه داد. در ادامه چند تا از آمارهای جالب این گزارش را با هم می‌خوانیم:

  • دیجی کالا به طور ماهانه 30 میلیون بازدیدکننده در سال 99 داشته،و 4 میلیون و 500 هزار قلم کالا در این سایت وجود دارد.
  • صرفا طی یک روز، حدود 1 میلیون و 500 هزار خرید در این سایت به ثبت رسیده.
  • به طور متوسط هر فروشنده همکار دیجی کالا در سال 99 حدود 51 میلیون فروش ماهانه داشته.
  • در مهر سال 99، یکی از فروشندگان با فروش 58 میلیارد تومانی، رکورد فروش در این سایت را جابجا کرده.
  • فروش آنلاین در دیجی کالای سال 99 نسبت به سال قبل، 151 درصد رشد داشته.
  • از کل بازار خرده فروشی، صرفا 3/2 دست بازار آنلاین و 96/8 دست بازار آفلاین است!
دسترسی به اینترنت در الو سی ام اس

با توجه به اینکه تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان رو به افزایش است. استفاده از اینترنت به عنوان یک راهکار برای کسب و کارها بسیار مهم و اساسی است. با استفاده از اینترنت، کسب و کارها می‌توانند به سرعت و به صورت گسترده‌تر با مشتریان خود در تعامل بوده. و خدمات خود را به افرادی که در جوامع مختلف زندگی می‌کنند، ارائه دهند.

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *