چگونه در سایت اعتماد سازی کنیم؟

عواما زیادی وجود دارند که با رعایت آنها موجب جلب اعتماد و اعتماد سازی شما توسط کاربران میشوند که ما به بخشی از ان اشاره میکنیم

مجوز نماد الکترونیکی

شرایط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

  • فعالیت در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • درج مشخصات تماس و قابل دسترسی برای کاربران
  • عرضه کالا یا خدمات در سایت
  • اعلام قیمت محصول یا خدمات
  • صاحب امتیاز دامنه بودن
  • حداقل سن ۱۸ سال
  • امکان عودت وجه پرداخت شده در حداقل ۷روز بدون قید و شرط

صفحه درباره ما یا تماس با ما

در اینجا ایده‌هایی که در صفحه درباره ما می‌توانید استفاده کنید بیان می‌شود.

  •  تصویر و بیوگرافی

حداقل یک تصویر و بیوگرافی از هر کدام از عوامل اجرایی شرکت آپلود کنید. اگر شرکت کوچک است اینکار را با همه کارکنان آن انجام دهید. یک بیوگرافی نشاط آور تولید کنید بدان معنا که کمی خلاق باشد. همچنین می‌توانید تصاویری از محیط شرکت و یا کارخانه، عکس از رویدادهای مهم که در آن شرکت کرده‌اید مانند نمایشگاه‌ها و همایش‌ها قرار دهید تا در برقراری ارتباط و شناخت از شرکت تأثیر زیادی را داشته باشد.

  • ایجاد ویدئوی مرتبط با شرکت

ویدئوی کوتاهی در مورد شرکت خود بسازید که در آن امکانات و خدمات ارائه شده توسط شرکت را به صورت کوتاه نشان دهد. جتی می‌توانید مصاحبه‌هایی را با مالک و سایر افراد مهم در شرکت انجام دهید و آنها را بر روی صفحه درباره ما ارسال کنید.     

  • عکس‌ها را به صورت Timeline نشان دهید

آیا شرکت در طول چند سالی که کار می‌کند، عکسها را ذخیره کرده است؟ می‌توانید عکس‌هایی از مکان‌های بازدید شده، تجربیاتی را به دست آورده اید و حتی شروع شرکت عکسهایی بگذارید که این امر کمک می‌کند تا نشان دهید یک شرکت معتبر هستید.

  • شامل لینک‌های شبکه‌های اجتماعی باشد

اگر کسب و کار شما دارای حساب‌های شبکه‌ اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و دیگر شبکه‌های اجتماعی است، آیکون آنها در صفحه درباره ما قرار دهید تا خوانندگان بتوانند براحتی عضو آنها شوند. 

فعالیت در شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تأثیر مهمی بر روی وب‌سایت‌ها داشته باشد و در چندین جنبه به بهبود اعتبار، ترافیک و موفقیت کسب‌وکار آنها کمک کند. در ادامه، تأثیر مثبت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی روی وب‌سایت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  1. افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان: به اشتراک‌گذاری محتوای وب‌سایت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به افزایش ترافیک و بازدیدکنندگان وب‌سایت شما منجر شود. وقتی محتوای جذاب و مفید به اشتراک گذاشته می‌شود، افراد بیشتری به وب‌سایت شما هدایت می‌شوند.
  2. تعامل با مخاطبین: شبکه‌های اجتماعی امکان ارتباط مستقیم با مخاطبان شما را فراهم می‌کنند. این ارتباط می‌تواند به بهبود ارتباطات، جوابگویی به پرسش‌ها و توجه به بازخوردهای مخاطبان منجر شود.
  3. ترویج محتوا و برند: با به اشتراک‌گذاری محتوای وب‌سایت خود در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید برند خود و محتوایتان را ترویج دهید. این می‌تواند به شناخت بیشتر و شهرت برند شما کمک کند.
  4. افزایش بهبود SEO: فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به بهبود موقعیت وب‌سایت شما در نتایج موتورهای جستجو کمک کند. اشتراک‌گذاری محتوا، تعامل اجتماعی و لینک‌دهی از شبکه‌های اجتماعی به بهبود SEO منجر می‌شوند.
  5. گزینه‌های تبلیغاتی: بسیاری از شبکه‌های اجتماعی امکانات تبلیغاتی را ارائه می‌دهند که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تبلیغات خود را به یک جمعیت بزرگتر هدف بگیرند. این تبلیغات می‌توانند به جذب مشتریان جدید کمک کنند.
  6. آگاهی از رقبا: با مشاهده فعالیت رقبا در شبکه‌های اجتماعی، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد بازار و رقبا به دست آورید. این اطلاعات می‌تواند به بهبود استراتژی بازاریابی شما کمک کند.
  7. بهبود اعتبار و اعتماد: فعالیت مداوم در شبکه‌های اجتماعی و به‌اشتراک‌گذاری محتوای ارزشمند می‌تواند به بهبود اعتبار و اعتماد به وب‌سایت شما کمک کند. اعتماد کاربران به برند و محتوای
به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *