وب سایت خودت و بساز

چرا میخواهید یک وب سایت داشته باشید ؟

زمانی که شما به داشتن یک وب سایت فکر میکنید ، به دنبال افزایش مشتری و فروش مستقیم و غیر مستقیم هستید .

پس به جای این که  خودتان را درگیر طراحی وب سایت کنید بهتر نیست زمان خود را به فروش و افزایش محتوای سایتتان اختصاص دهید ؟
بهترین کاری که به نظر من (نویسنده این مقاله) میرسد اینه که برای شروع کسب و کار اینترنتی زمان و هزینه کمتری بپردازید و ان کیفیت مورد نظر که در فکرتان هست و دریافت کنید .

به نظر یک مشکل داریم !

اگر یک روش مناسب برای طراحی و راه اندازی وب سایت خود پیدا نکنید حتما به مشکل میخورید !

از طرفی بد قولی برنامه نویس و هزینه های بالای دستمزد شماره خسته و کلافه خواهد کرد و از طرفی دیگر طولانی بودن زمان راه اندازی شما را از برنامه هایی که برای کسب و کار اینترنتی خود در نظر گرفته اید دور میکند .

خب ! به فرض اینکه وب سایت شما تکمیل شد و تحویل شما گردید .

با مشکلاتی مثل خطا های کد نویسی – نبود پشتیبانی – بروزرسانی وب سایت شما و بهینه سازی سئو رو به رو خواهید شد .

الو سی ام اس با سال ها تلاش برای تهیه و راه اندازی یک پلتفرم قدرتمند با یک تیم متخصص برنامه نویسی این مشکلات را برای شما حل کرده و شما میتوانید با چند کلیک ساده وب سایت خودتون و طراحی و راه اندازی کنید .

ما با تمامی مشکلات طراحی سایت آشنا بوده و طی سال های گذشته  مشکلاتی که کارفرمایان برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی و یا طراحی و راه اندازی وب سایت شرکتی مواجه بودند را بررسی کرده و تمامی ان ها را در پلتفرم سایت ساز الو سی ام اس طراحی و پیاده سازی کرده ایم .

دیگر لازم نیست نگران باشید . . . ما در کنار کسب و کار شما هستیم 
معرفی یک روش ساده برای طراحی وب سایت شما …
یک روش ساده برای طراحی وب سایت شما وجود دارد . شما میتونید با استفاده از سایت ساز الو سی ام اس به راحتی در کمتر از چند ساعت وب سایت شرکتی و یا فروشگاهی خودتون و طراحی و راه اندازی کنید .با پنل مدیریت قدرتمندی که متخصصان الو سی ام اس برای شما به وجود اورده اند میتوانید تمامی بخش ها و محتوای وب سایت خودتون و میدریت و  ایجاد کنید .
چرا سایت ساز الو سی ام اس ؟
ما با تجربه ای که در 10 سال گذشته در طراحی وب سایت های مختلف داشته ایم یک پلتفرم ایجاد کرده و تمامی بخش هایی که از نظر شما مهم است را کد نویسی و در یک پنل مدیریت قدرتمند قرار داده ایم .در این بخش با بخشی از امکانات سایت ساز الو سی ام اس آشنا میشوم قالب های زیبا و کاربردی تیم ما در الو سی ام اس برای شما قالب هایی زیبا و کاربردی چه برای وب سایت های فروشگاهی و چه برای وب سایت های شرکتی آماده کرده است که میتوانید با مشاهده آن ها در قسمت پیش نمایش ، قالب مورد نیاز خود را انتخاب کرده و ان را راه اندازی کنید . سئو و بهینه بودن قالب های الو سی ام اسما در الو سی ام اس یک تیم متخصص سئو ایجاد کرده ایم و در کنار برنامه نویسان خود قرار دادیم تا تمامی قالب ها از نظر سئو با قوانین گوگل هم خوانی داشته باشند و گوگل به راحتی محتوای سایت شما را شناسایی کرده و در صفحات خود قرار میدهد .
پشتبانی تیم الو سی ام اس شما در الو سی ام اس به پشتیبانی 24 ساعته دسترسی خواهید داشت که به صورت تیکتینگ میتوانید با پشتیبانان ما در ارتباط باشید تا مشکلی در کارکرد وب سایت شما ایجاد نشود .
هماهنگی وب سایت شما با موبایل و تبلت تمامی قالب هایی که در سایت ساز الو سی ام اس وجود دارد با تبلت و موبایل کاملا سازگار میباشد و شما مشکلی در مشاهده وب سایت خود در موبایل و تبلت نخواهید داشت .طراحی آسان با چند کلیک در قسمت های بالا هم گفته شد که شما میتونید به راحتی با چند کلیک ساده وب سایت خودتون و راه اندازی کرده و تمامی بخش های ان را مدیریت کنید . پنل مدیریت الو سی ام اس به شما این امکان و میده که تمامی بخش های سایت و مدیریت کرده و برای اضافه کردن بخش های جدید نیاز به کد نویسی نخواهید داشت . و امکانات زیاد دیگر . . .

خب ! فکر میکنم برای طراحی و راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی و یا شرکتی چیزه دیگه ای لازم نباشه !
برای اینکه وب سایت خودتون و با الو سی ام اس طراحی کنید کافیست در قسمت پرتال مشتریان ثبت نام کرده و به راحتی وب سایت خودتون و ایجاد کنید .
در هر بخش اگر سوالی داشتید میتوانید در قسمت تماس با ما با پشتیبانان ما در ارتباط باشید و یا از طریق پنل تیکت سوالات خودتون و برای کارشناسان ما ارسال کنید .

به اشتراک بگذارید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *